محاسبه متراژ کرکره
تعمیر کرکره برقی
فروش و نصب و تعمیر کرکره برقی

محاسبه متراژ کرکره

 

با توجه به اهمیت متراژ کرکره در انتخاب موتور مناسب و نیز به منظور تعیین ابعاد و تعداد تیغه لازم برای نصب کرکره، بایستی اصول موجود در محاسبه متراژ کرکره برقی به دقت مورد توجه قرار بگیرد.پس از اندازهگیری عرض دهنه مورد نظر، در صورتی که ستون ها شاسیکشی شده باشند (پروفیل آهنی)، کافی است 1 سانتیمتر به دلیل نصب کپس انتهایی (درپوش) و 2 سانتیمتر جهت بادخور انتهای تیغه در ریل کناری، یعنی در مجموع 3 سانتیمتر از عرض اندازهگیری شده کم شود، تا این گونه طول لازم برای برش شاخه تیغه به دست آید. اما در صورت نبود پروفیل آهنی، 8 سانتیمتر دیگر نیز به علت استفاده از پروفیلهای 4 در4، از عرض اولیه کم    میشود. البته بسته به موقعیتهای مختلف، نحوه شاسیکشی برای نصب کرکره برقی میتواند متفاوت باشد.

جهت محاسبه تعداد تیغه مورد نیاز، ابتدا بایستی ارتفاع دهنه را اندازهگیری نمود. در واقع منظور از ارتفاع دهنه طول بازشوی کرکره می باشد. سپس با توجه به ابعاد صفحه پلیت و لوله مورد استفاده، در موتور توبلار 60      سانتیمتر و در موتور ساید 80 سانتیمتر به مقدار ارتفاع اندازهگیری شده اضافه میشود. در نهایت کافی است مقدار به دست آمده را بر پهنای مفید تیغه تقسیم کرده تا تعداد تیغه لازم برای نصب کرکره به دست آید.در نظر داشته باشید که برای عرض بالای 7 متر یا ارتفاع بالای 6 متر بایستی از تیغه 100 میلیمتر استفاده شود. در صورتی که هم عرض دهنه بالای 7 متر و هم ارتفاع آن بالای 6 متر باشد، علاوه بر استفاده از تیغه 100 بایستی موتور ساید 3 فاز برای کرکره به کار گرفته شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 19:43 :: توسط : پدرام

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تعمیر کرکره برقی و آدرس electricshuttersrepair.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: